Torsdag ;D


Hej hej idag i skolan var det ganska roligit vi hade svenska från början men sen efter svenskan hade vi en liten kort rast och sen for vi på idrotten. Det var jättejobbigt på idrotten förs fick vi springa ett varv runt långsjärn utan att stanna och sen fick vi göra 2 varv till det var jättejobbigt . Sen fick vi gå och äta vi hade kycklingklubbor ;D det var super gott. Sen så hade vi TK-timmen ( tjej-kill-timmen ) Fast nästan alla tjejer hade dans men jag,helena och corran hade inte det så vi fick vara med killarna och köra kurragömmen det var ganska kul ;D Och sen så hade vi OS och vi jobbar om stormarktiden ;PP Men nu ska jag gå och fick hejdå ;D


En bild på mig och min lilla kusin i sommras ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback