Fridrottsdag ;D

Hej hej idag så hade vi Fridrottsdag det var super kul . Förs hade vi 60 m jag var bäst i skolan min tid var 9,04 ;D ;D 
Sen fick vi kasta en kula det var ganska kul ;P Jag klarade 4 eller 5 nånting ;p Sen fick vi gå på lunch efter lunchen hade vi längdhopp då fick jag 3,60 . Det var bara jag och  Jesper som fick 3,60 ;D Sen hade vi höjdhopp och jag Kalle och Jesper klarade 1,25 ;D;D Sen hade vi staffet och då hade vi grupper så jag fick vara med lovisa ,rasin och Wille  <3<3  Vi kom 3 BRA JOBBAT !!! ja och sen så fick några gå hem några till klassrummet och några fick dusha och nu sitter jag framförn datorn och chattar med folk ;P



Kommentarer
» Ebba

SV; hej, tack:) jag mår bara bra! sj?

2011-09-20 // 18:52:48
URL: http://theredheaddevil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback